Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2009

ΔΙΕΜΕΡΙΣΑΝΤΟ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΟΥ ......

Θα προσπαθήσω να αναλύσω τον ναύλο που πληρώνω για το ΙΧ μου κάθε φορά που χρησιμοποιώ το Ferry boat από Περαμα για Σαλαμίνα και επιστροφή, έτσι για να καταλάβω για ποιό πάπλωμα γίνεται ο καυγάς.

- Στην ακτοπλοϊκή γραμμή Σαλαμίνα Πέραμα δραστηριοποιούνται ΔΥΟ κοινοπραξίες, η "ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΕΠΙΒΑΤΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ" και η "ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΟΡΘΜΕΙΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ- Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ".

Καί οι δύο κοινοπραξίες εισπράττουν ακριβώς τον ίδιο ναύλο, έχουν κοινά εκδοτήρια, χρησιμοποιούν , τους ίδιους υπαλλήλους, τους ίδιους ελεγκτές και στα δύο άκρα.
Δηλαδή πέρα από κάθε αμφιβολία και με περίσσια ξεδιαντροπιά ΔΕΝ εφαρμόζουν τους κανόνες του ελεύθερου ανταγωνισμού, έχουν συστήσει «ΚΑΡΤΕΛ».
Η λιμενική Αρχή και η επιτροπή ανταγωνισμού τι κάνουν ;

- Επί του Εισιτηρίου της διαδρομής Παλούκια Πέραμα, η εισφορά 6 % υπέρ του ΟΛΠ που επιβάλλεται στην διαδρομή Πέραμα Παλούκια, αντικαθίσταται από εισφορά 5 % υπέρ του Λιμενικού Ταμείου Σαλαμίνας (Λ.Τ.Σ), την διαφορά 1% ή € 0.029 την καρπούνται από κοινού οι δύο κοινοπραξίες, και με δεδομένη την πληροφορία του Δήμου Περάματος ότι ο ετήσιος συνολικός αριθμός των αυτοκινήτων που διακινούνται υπολογίζεται στα 10.000.000, το επί πλέον όφελος υπερ των πλοιοκτητών υπολογίζεται στα : € 0.029 χ 10.000.000 ΙΧ € 290.000.

- Το Λιμενικό Ταμείο Σαλαμίνας εισπράττει κατ’ ελάχιστον 10.000.000 ΙΧ προς € 0.176 = € 1.760.000, σωστά ;
κ. πρόεδρε, το Λ.Τ θα δημοσιεύσει ποτέ Ισολογισμό και Απολογισμό έτσι για να δούμε με διαφάνεια πως και που διαθέσατε τις καταβολές μας ;

- Ο Δήμος Περάματος διεκδικεί την εισφορά υπέρ του ΟΛΠ, δηλαδή, 10.000.000ΙΧ χ € 0.208 = € 2.080.000. Ας τα πάρει, εμείς έτσι κι αλλιώς τα πληρώνουμε.

Κύριε δήμαρχε Περάματος για να μην ξεχνιώμαστε σας υπενθυμίζουμε αυτούς που έχουν υπογράψει ......

Αθήνα, 31 Ιουλίου 2000

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΥΣ,ΜΙΧ. ΧΡΥΣΟΧΟΊ΄ΔΗΣ

ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣΧΡ. ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ»

Άρθρο τριακοστό πέμπτο,Ρυθμίσεις Θεμάτων «Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς Ανώνυμος Εταιρία»

1. Με σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ αφ' ενός μεν του Ελληνικού Δημοσίου,

εκπροσωπούμενου από τους Υπουργούς Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας ή το

εξουσιοδοτούμενο από αυτούς όργανο και αφ' ετέρου της ανωνύμου εταιρείας με την

επωνυμία «Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς Ανώνυμος Εταιρία (Ο.Λ.Π. Α.Ε.)», παραχωρείται ....κλπ κλπ...


- Επίναυλος 3 % ή € 0.106 χ ΙΧ 10.000.000 = € 1.060.00 (Επίναυλος Νόμος 2932/2001 «Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές - Σύσταση Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής - Μετατροπή Λιμενικών Ταμείων σε Ανώνυμες Εταιρείες και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α' 145/27.6.2001), Άρθρο δέκατο, παραγ 2.
Μπορεί το ΥΕΝ να μας γνωρίσει, Πού και Πώς διατίθενται οι εισπράξεις αυτές τόσα χρόνια; Τι Ανταποδοτικό όφελος έχει η Σαλαμίνα;
- ΝΑΤ & ΦΠΑ στην πλάτη μας κι αυτά,
Είναι κράτος αυτό; πως στην ευχή συμμετέχει; πώς μας προστατεύει ; Τι ξευτίλα Θεέ μου !!!.
Η προτεινόμενη επιτροπή από τον Δήμο Σαλαμίνας είναι για να προστατεύσει τα συμφέροντα μας ; (Δες επιτροπή για το νταμάρι Αγγέλου) ,

Τα στοιχεία αφορούν την τιμή ΙΧ έως 4,25 μέτρα, και είναι σαφές ότι αυξάνονται για τα μεγαλύτερα σε μήκος και είδος αυτοκίνητα, στα συνολικά έσοδα των ΟΛΠ, ΛΤΣ, Επίναυλου κλπ, δεν συνυπολογίστηκαν οι επιβαρύνσεις στα εισιτήρια των οδηγών και απλών επιβατών όλων των γραμμών Από και Προς την Σαλαμίνα.

Από αυτό τον αποκλεισμό εμείς τίποτα δεν θα επωφεληθούμε
ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΟΥΜΕ
Καλά να πάθουμε αφού να αντιδράσουμε δεν μπορούμε, να οργανωθούμε δεν μπορούμε,
Παρασκευή σήμερα 1οι Χαιρετισμοί,
«Διεμερίσαντο το εισιτήριο μου εν αυτοίς, και επί του εισιτηρίου μου έπεσαν σαν τα κοράκια»
ΦΑΓΩΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ
« ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ »

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το κοστος για τα ναβλα με τα φερρυμπουτ ΠΕΡΑΜΑ-ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΗ ΣΤΑ ΥΨΗ,θα προτινα να πεσουν η ΤΙΜΕΣ οστε να βοηθησουν στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ κριση που εχει ξεσπαση κια ο κοσμος τα φερνη δισκολα
Ευχαριστω
Chris. Asp.

ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΘΕΜΑ - Ετικέτα